Reguli privind publicarea impresiilor de vacanta pe Jeka.ro

Apreciem foarte mult toate impresiile de vacanta  primite de la voi si va multumim pentru fiecare dintre ele. In acest mod cei care pleaca acum in vacanta sunt mai bine informati, iar cei care sunt indecisi au parte de ajutorul vostru pentru a lua decizia cea mai buna. Deoarece ne dorim ca acest lucru sa continue si pe viitor am pus cap la cap cateva reguli. In acest mod vrem sa pastram calitatea si relevanta review-urilor si tocmai din aceasta cauza va rugam sa va ghidati dupa ele atunci cand scrieti un astfel de review.

1. Toate review-urile primite pe site-ul www.jeka.ro vor fi verificate si aprobate de echipa Jeka.ro. Review-ul va fi aprobat doar daca respecta conditiile de la punctele 2,3,4 si 5. In momentul in care exista aceasta aprobare review-ul va fi publicat pe site-ul www.jeka.ro
2. Toate review-urile care contin texte obscene sau injurii vor fi respinse fara alte verificari ulterioare. Nu sunt acceptate atacuri la adresa proprietarilor, personalului sau oricaror altor persoane din cadrul unitatilor de cazare
3. Nu vor fi acceptate review-urile introduse de proprietarii unitatilor de cazare. Cei care detin pensiuni sau hoteluri vor putea sa foloseasca rubrica de comentarii (acolo unde sunt publicate review-urile) doar in cazul in care doresc sa raspunda cu privire la un review deja publicat. In acest caz interventia proprietariilor va fi de asemenea aprobata si verificata de echipa Jeka.ro inainte de publicare
4. Fiecare review trebuie sa contina data (luna/an) la care ati fost cazat la hotelul respectiv. In acest fel incercam ca fiecare review sa fie cat mai relevant pentru viitorii turisti
5. Va rugam ca review-urile sa fie cat mai obiective si sa ofere informatii despre conditile de cazare, dar si despre servicile oferite in restaurant ori pe plaja. De asemenea va rugam sa precizati punctele bune, dar si punctele proaste ale unitatii de cazare. Daca aveti sfaturi pentru viitorii turisti nu ezitati sa le mentionati in review

Va multumim pentru review-urile voastre.

Photo Credit: Βethan via Compfight cc

3 Responses to Reguli privind publicarea impresiilor de vacanta pe Jeka.ro

  1. Marin Constanta

    Buna ziua!!!Am petrecut 7 zile de vacanta superbe,suntem incantati de serviciile hotelului Royal Holiday Palace,copiii s-au distrat de minune!!!!A fost prima vacanta inTurcia sigur vom reveni!!!06.07.2015

  2. Alexandru Iulian

    Bună ziua!
    Am ales sa ne petrecem luna de miere la Saphir Resort and Spa, prima impresie când am ajuns la hotel a fost una plăcută, un hotel modern, curat, impunător. Domnul de la recepție a primit cu zâmbetul pe buze bacșișul de 20 de euro și a lăsat impresia ca ne va oferii o camera deosebita, însă când am ajuns în camera ne-am dat seama ca tot ce ne-a oferit a fost doar impresia de care va spuneam mai sus, camera era cu vedere spre mare însă o parte din aceasta vedere era acoperita de topoganele cu apa. Trecând peste acest aspect în speranța că vom avea alte surprize mai plăcute am mers sa servim cina, în prima seara mâncarea nu a fost tocmai buna, nu pot spune ca era ceva vechi sau stricat, dar am avut parte de mese mult mai gustoase la alte hoteluri, cât despre servire am fost foarte dezamăgiți. Începând cu ziua 2 mâncarea a devenit mult mai interesanta și gustoasa, am renunțat la ideea de a mai oferii bacșiș înainte de a ni se face un serviciu și am constatat ca a fost o decizie foarte buna. Au 2 restaurante a la cart unul otoman și unul italienesc, te lasă să faci o singura rezervare gratuita la unul dintre cele doua, pe tot sejurul, iar în cazul în care ai ales ceva greșit, nu poți ajunge, vrei sa o schimbi, etc vei constata ca nu se poate și ca trebuie sa plătești, noi am ales restaurantul otoman, ambient plăcut și atât, mâncarea era în proporție de 50% ceea ce se servea și la cina, deserturile deșii bune erau aceleași cu cele din restaurantul hotelului, servirea groaznica deoarece erau doar 2 ospătari în toată sala și nu reușeau sa facă fata comenzilor.
    Revenind la hotel, curățenie desăvârșită, piscina destul de mare cu apa curata și destule șezlonguri însă după ora 11-12 devenea foarte cald, deranjat chiar, motiv pentru care noi am mers doar la plaja. Plaja curata, fără gunoaie sau chiștoace, la fel ca și la piscina, dotata cu suficiente șezlonguri însă era jumătate cu nisip și jumătate cu pietriș care înainta pana în apa, la un moment dat a devenit deranjat și acest aspect, apa marii limpede, pietriș și câteva pietre mai mari pe alocuri însă se adâncea brusc.
    Cea mai frumoasă seara o fost seara turceasca pe care va recomand sa nu o ratati.
    Echipa de animație a hotelului a fost jalnica, singurul care mai salva situația era șeful lor care se străduia sa facă câte ceva însă nu prea era ajutat de către cei din echipa.
    Cu toate acestea sejurul a fost unul plăcut, ne vom întoarce în Turcia dar vom încerca și alte stațiuni.

  3. Stefan

    Buna ziua ! Am fost la Albena ,hotel sandy beach 13-20 iulie 2016.O vacanta foarte reusita. Liniste,curatenie,mancare foarte buna. Recomand cu placere.

Leave a Reply